2010. augusztus 16., hétfő

Szlovénia 1

Augusztus 13-n, pénteken indultunk neki sokadjára Szlovéniának ahova végre el is jutottunk. :-) Délután indultunk útnak és este nyolcra meg is érkeztünk a kempingünkba. Másnap kezdtük a kirándulásunkat. A cél a 2532 m magas Skuta csúcsa volt amit Soma cimborámmal szerencsésen el is értünk. Lefelé menet elkapott minket az eső ami sajnos a sátorállítás befejezéséig el sem állt. Sátorfelállítás után a bent lévő vizet sikeresen kiszorítottam és kimertem, így viszonylag szárazon alhattam. Hajnalban újra elkezdett zuhogni az eső ami a sátor lebontásáig és elrakásáig szerencsésen esett :-). Visszautunk a festői Dráva völgyében vezetett, ahol egy ebéd erejéig meg is álltunk. Összességében volt 2 autós eltévedésünk, 2 sátormerevítő törésünk, délutáni és reggeli elázásunk, Zolinak szegénynek tériszonyából következően 3 órás halálfélelme és egy sikeres csúcstámadás.

:-)

Görbetükörben a világ

Logarska Dolina bejárata

Igen! Ezek franciák!:-)

Az Élet tényleg utat tör magának