2010. május 1., szombat

Utószó

Összességében remek 13 napot töltöttünk el Bulgáriában, Törökországban és Görögországban. Több mint 6500 km-t autóztunk és remek embereket ismertünk meg Szófiában Tamás, Iznikben Ceren személyében. Én személy szerint nagyon élveztem, hogy láthattam, honnan is kezdődött a történelem és hogyan formálta át az elmúlt 9000 évben. Atatürk mondta, hogy addig fogja népét kézen fogva vezetni amíg nem lesznek biztosak léptei. Én úgy tapasztaltam, hogy Atatürk elérte célját és Törökország közelít a nyugati országok felé. Szerencsére egy kevés kelet azért maradt benne. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
"Árvíz" Törökországban

Görög ház egy török faluban

Első sátorhelyünk Törökországban

...

...

Fókánk

1 megjegyzés:

  1. remek, h megörökíted az élményeket, meglátod, h később az ide leírt dolgok és feltöltött képek lesznek az elsők, amelyek eszedbe juttatják az utazás részleteit

    VálaszTörlés